دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروزی
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا همان تجارت الکترونیک، در دنیای امروزی شناخته شده و محبوب قشرهای مختلف جوامع امروزیست. امروزه کمتر کسی پیدا میشود که با آن بیگانه باشد و یا به فکر کسب درآمد یا معرفی کسب و کار خود در این حیطه را دنبال نکند .

با توجه درآمدهای نامتعارف و زندگی های دانشجویی ، افزایش درآمد از این حیطه بسیار با اهمیت شده و باید آن را جدی گرفت.

در این مقاله ما سعی به معرفی راهکارهای مناسب با استفاده از تجربیات افرادی که در دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند به مواردی همچون :

  • کاربردهای دیجیتال مارکتینگ.
  • مزیت های تجارت در دنیای دیجیتال.
  • استفاده اقشار از تجارت آنلاین در حیطه های مختلف.
  • دیجیتال مارکتینگ دانشجویی و راهکارهای مفید برای آنان چگونه است؟
  • دیجیتال مارکتینگ گزینه مناسب راه اندازی کسب و کار برای افراد کم سرمایه.

اشاره خواهیم کرد.

کاربردهای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ که تحت عنوان تجارت الکترونیک  هم عنوان میشود ،با توجه به گستردگی که در دنیای ما دارد و برای همه ما به وضوح پیشترفت روزانه و تولید تکنولوژهای جدید را نمایان میکند.

تبدیل بازار سنتی قدیمی و متحول کردن آن ها برای فروش و پیدا کردن مشتری های جدید، نقطه عطفی برای خیلی از کسب و کار های قدیمی و سنتی میباشد. در واقع شما با دیجیتال مارکتینگ نبض بازار مشتری های خود را راحت تر و سریع تر بدست می آورید.

به عبارتی شما باید چندین سال را میگذراندید تا آوازه شما با توجه مساءل های مختلف اعم از رقبای قدیمی و قوی در صنف مورد نظر، شروع به رونق و شکل گرفتن کند. اما امروزه با معرفی جنس های جدید و تخفیف های پیشنهادی، انتقادات های سازنده و اشتراک گذاری نظرات کاربران شما دسترسی های راحت ترو بیشتری را با تجارت آنلاین در اختیار دارید.

مزیت های تجارت در دنیای دیجیتال..

همه ما بر این امر آگاه هستیم که با دیجیتال مارکتینگ یا تجارت الکترونیک  میتوان سهولت در معرفی و دیده شدن کالا ها و معرفی خود به عنوان یک شخص فروشنده یا دارای یک حرفه مثلا آرایشگری، ناخن کاری و صنعت هایی چون ماشین آلات ، خشکبار و….. را شاهد بود.

در ۱۰ سال قبل، دیجیتال مارکتینگ و فروش آنلاین چندان طرفداری نداشتند و خیلی از افراد به دنبال مغازه یا دفتر برای کار بودند و کمتر کسی به اهمیت دنیای دیجیتال مارکتینگ می پرداخت .

اما امروزه شما با استفاده از سوشیال مدیا ، سایت فروش و حتی طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود و ارائه خدمات، با آسان ترین روش ممکن افراد زیادی را به خود جذب میکنید.

میتوانید با مراجعه به مقاله درخصوص نقش طراحی سایت در توسعه کسب و کار ها در دنیای دیجیتال که با به کارگیری نظرات شما و تجربه افراد متخصص تهیه شده رجوع کنید و در خصوص سوالات شما ، ما به صورت رایگان راهکار های خود را ارائه خواهیم کرد .

میتوان به مزیت های روتین بحث دیجیتال مارکتینگ به موارد زیر اشاره کرد:

  1. معرفی راحت تر کسب و کار خود
  2. اطلاع رسانی سریع به مشتریان به صورت روزانه 
  3. کاهش هزینه های متغیر و ثابت 
  4. کاهش خطاهای انسانی و افرادی که استخدام میکنید.
  5. کاهش نیروهای انسانی 
  6. کاهش فشار های مضاعف فیزیکی در تجارت آنلاین خود 
  7. فروش و کسب درآمد بدون پرداخت مالیات
  8. رقابت سازنده با بقیه رقبای خود 

که البته دراین خصوصیات ،مقالات کاربردی تری برای این مطالب در رابطه با دیجیتال مارکتینگ، تجارت آنلاین و تجارت الکترونیک، با اشتراک گذاری نظرات برای شما دوستان عزیز ترتیب داده ایم.

استفاده اقشار از تجارت آنلاین در حیطه های مختلف.

از حیط هایی که امروزه میشناسیم میتوانیم به مواردی اعم از:

دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ شبکه های اجتماعی را باید جدی گرفت.

  • خرید و فروش ارز های دیجیتال
  • تجارت طلا و جواهرات
  • آنلاین شاپ های خانگی و شخصی 
  • لاین های زیبایی(ناخن کاری، آرایش گری،بوتاکس و…)
  • فروش گل وگیاه آپارتمانی 
  • فروش لوازم الکترونیکی
  • پروژهای دانشجویی
  • فروش ابزار یراق
  • فروش محصولات ارگانیک (چای،ادویه،برنج و…)
  • فروش ملک
  • فروش خودرو
  • فروش و رزرو بلیط 
  • تاکسی انلاین 
  • فروش محتوا و عکس 
  • فروش کتاب نو  و دست دوم 
  • بلاگری و تبلیغات(غذاخوری،فروشگاه زنجیره ای و…)

دیجیتال مارکتینگ دانشجویی و راهکارهای مفید برای آنان چگونه است؟

همیشه زندگی دانشجویی فراز و نشیب هایی را داشته و همچنان دارد .قشر دانشجو با توجه به درسهای تخصصی و سنگین خود متحمل هزینه هایی سنگین برای خرید کتبها و شهریه های خود می باشد. باتوجه تورم و گرانی های اخیر در بازار و کم نمودن فشار اقتصادی بسیاری از دانشجویان برای اگهی های کاری اقدام میکنند.

اما اگر شما دانشجو هستید و به دنبال کسب درآمد از دنیای دیجیتال مارکتینگ برای خود هستید و از طرفی برای آزاد بودن و انعطاف پذیری در زمان روزانه خود در راستای امورات زندگی میگردید، انتخاب بسیار عاقلانه ای نمودید و در مقاله دیجیتال مارکتینگ دانشجویی ، ما به صورت تخصصی و ماهانه برای شما مطالب آموزنده و کاربردی ارائه میکنیم.

دیجیتال مارکتینگ گزینه ای مناسب راه اندازی کسب و کار  برای افراد کم سرمایه.

همیشه سرمایه اولیه لازمه شروع یک کسب و کار است و ما باید قبل اقدام در خصوص تهیه ، توزیع سرمایه و چگونگی افزایش آن ،حتما مشورت و نظر سنجی های لازم را داشته باشیم .

شما دوستان عزیز ،باید بدانید با کمک دیجیتال مارکتینگ هزینه های نیروی انسانی و ایاب و ذهاب کاهش میابد و ارتباطی که در فضای دیجیتال مارکتینگ در جریان است مسیر را تا زمان جا افتادن برند و حرفه  شما  آسان تر به نسبت بازار قدیمی انجام میدهد.

کسب و کارهای ارزان مثل فروش تکی محصولات ارگانیک، صنایع دستی ، خدمات زیبایی و انجام پروژه های دور کاری که تیم ما و دوستان دیگر مطلبی با عنوان یکی از این شغل ها تحت عنوان سئو منتشر نمودند که با آموزش پله به پله آن میتوانید در دنیای دیجیتال مارکتینگ قدم بردارید.

درصورت امکان چه راهکارهایی دیگری را میشناسید که در نظرات دوستان دیگر بتوانند استفاده کنند و یا خود شما چه کمکی میخواهید و ما به صورت رایگان به شما کمک خواهیم کرد. و لازم به ذکر است که در بخش مقالات و مجله خبری ، تیم ما پتانسیل های کاری مختلف را شناسایی و به شما اطلاع خواهد داد.

تشکر بابت مطالعه مقاله و تبادل نظر شما دوستان عزیز.

تیم مارکتینگ پژمان وب سیستم 

اگر مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *